My Photo
Name:

A father of Arwen the elf, Leia the princess & Neo the one.

A husband of Dita the fairy.

This is the adventure of growing Arwen. It's all documented in pictures, written diaries, video documentary and music clip. Hopefully Arwen's friends can enjoy her unique and magical adventures, and especially by Arwen herself when she's grown up. Enjoy her Magical Mystery Tour!







Free shoutbox @ ShoutMix

Image hosted by Photobucket.com



Ngamen di Menteng - 29 Agustus 2006 21:35









Total : 13417 viewers

Proyek Sayang Arwen. 1063 viewers. - View mp4 movie


Kebiasaan Tidur yang Ajaib. 1242 viewers. - View mp4 movie


Operasi Plastik. 3065 viewers. - View mp4 movie


Petualangan Arwen. 1655 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comGitar Mainan Murah Meriah. 147 viewers.


Image hosted by Photobucket.comArwen dengan aksi kecup-kecup imutnya. 130 viewers.


Image hosted by Photobucket.comTerapung-apung. 166 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen Ajojing. 417 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comLenong Asoy. 161 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comIklan Korban Sindo. 137 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen bak Godzilla obrak abrik dunia. 140 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen ditendang Naya tepat di wajah


Image hosted by Photobucket.comArwen, Naya, Sarah & Luthfi as Charlie's Angels


Image hosted by Photobucket.comAdegan seronok Arwen di atas Ranjang




Arwen Bobok Sambil Berdiri!

Kegedean Topi Caps-nya

Reading a Book

Jacuzzi in the Garden

Arwen Pakai Sepatu Mamin

Get emailed with every update to Arwen's Video!
Email:
Powered by

pinodita's Profile Page



Powered by Technorati


 
B&N.com









Powered by FeedBlitz

Add to Technorati Favorites!



Creative Commons License

Listed on BlogShares

Blog Directory & Search engine

Blog Flux Directory

blog search directory

 View My Public Stats on MyBlogLog.com

Blogarama - The Blogs Directory

Powered by Blogger

Barnes & Noble.com

Saturday, February 17, 2007

Update : Toilet Training




Wooohhoooo...sejak lulus kelas Beginner, Arwen masuk ke kelas transisi menuju tingkat Advance. Sekarang dia udah mau loh ke kamar mandi, udah mau bilang pipis, bukan "cebok" lagi. Tapi masih belum mau duduk pipis dan pup di WC. Disuruh jongkok pun belum mau...hehehe...biarlah pelan-pelan deh. Jadi kalo pipis dan pup sambil berdiri. Halah...akirnya Mamin Papin dah yang kebagian tugas mungutin :P *jorse*. Trus udah risih banget kalo dipakein diapers, pasti bolak-balik minta copot. Kadang kami sebel juga takut kebablasan bocor, apalagi kalo udah rapi mau pergi, tapi yah gimana, harus konsisten kan?

Kalo mau bobok, dia sendiri yang minta gak mau pake diapers. Yang ada kitanya yang ketar-ketir...hehehehe...soalnya beberapa kali kasur jadi genangan air....masih ngompol.

Ternyata proses ini berjalan cukup lancar dan menyenangkan kedua belah pihak, baik Arwen maupun Mamin Papin, dan yang lebih penting tak ada yang merasa terpaksa.

Ok, next...belajar duduk di toilet dan gak ngompol malem.

Labels: , ,

Comments on "Update : Toilet Training"

 

post a comment