My Photo
Name:

A father of Arwen the elf, Leia the princess & Neo the one.

A husband of Dita the fairy.

This is the adventure of growing Arwen. It's all documented in pictures, written diaries, video documentary and music clip. Hopefully Arwen's friends can enjoy her unique and magical adventures, and especially by Arwen herself when she's grown up. Enjoy her Magical Mystery Tour!







Free shoutbox @ ShoutMix

Image hosted by Photobucket.com



Ngamen di Menteng - 29 Agustus 2006 21:35









Total : 13417 viewers

Proyek Sayang Arwen. 1063 viewers. - View mp4 movie


Kebiasaan Tidur yang Ajaib. 1242 viewers. - View mp4 movie


Operasi Plastik. 3065 viewers. - View mp4 movie


Petualangan Arwen. 1655 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comGitar Mainan Murah Meriah. 147 viewers.


Image hosted by Photobucket.comArwen dengan aksi kecup-kecup imutnya. 130 viewers.


Image hosted by Photobucket.comTerapung-apung. 166 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen Ajojing. 417 viewers. - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comLenong Asoy. 161 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comIklan Korban Sindo. 137 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen bak Godzilla obrak abrik dunia. 140 viewers - View mp4 movie


Image hosted by Photobucket.comArwen ditendang Naya tepat di wajah


Image hosted by Photobucket.comArwen, Naya, Sarah & Luthfi as Charlie's Angels


Image hosted by Photobucket.comAdegan seronok Arwen di atas Ranjang




Arwen Bobok Sambil Berdiri!

Kegedean Topi Caps-nya

Reading a Book

Jacuzzi in the Garden

Arwen Pakai Sepatu Mamin

Get emailed with every update to Arwen's Video!
Email:
Powered by

pinodita's Profile Page



Powered by Technorati


 
B&N.com









Powered by FeedBlitz

Add to Technorati Favorites!



Creative Commons License

Listed on BlogShares

Blog Directory & Search engine

Blog Flux Directory

blog search directory

 View My Public Stats on MyBlogLog.com

Blogarama - The Blogs Directory

Powered by Blogger

Barnes & Noble.com

Tuesday, May 23, 2006

Crazy Shopper



Kenapa ya kalo Arwen diajak ke mall atau supermarket bisa lebih behave, paling cuman lari sana sini dan masuk-masuk toko terus keluar lagi, gak rese' ngutak-ngatik barang dagangan orang?

Tapi, kalau sudah masuk toko mainan atau elektronik....hhhmmmm jangan ditanya deh! Bisa mendadak buas dan liar banget kayak orang kalap. Seperti kemarin waktu kami ke Glodok Elektronik BSD, Arwen sudah gelisah ngga mau digendong. Maunya turun dan oprek-oprek semua barang di sana. Kayaknya, semua barang gadget & elektronik pengen dicoba. Papin & Mamin sampai main petak umpet dengan Arwen di antara rak-rak. Kalau sudah 'kehilangan', kita tinggal diam sebentar, sesaat akan terdengar teriakan histeris-nya - bukan karena nangis kehilangan orang tuanya, tapi excited dengan barang-barang yang dipajang.

Hal yang bikin ngeri, kalau dia sudah oprek-oprek barang fragile, pecah belah atau yang kecil-kecil. Kalau terjadi apa-apa kan kita mesti ganti rugi. Untunglah, sejauh ini belum ada komplain dari pihak toko. *phew*

Comments on "Crazy Shopper"

 

Blogger Mama Zaza said ... (Wednesday, 24 May, 2006) : 

wehehe...keknya nurun dari sapa tuh ya?! :)

 

Blogger Ely said ... (Tuesday, 30 May, 2006) : 

Wah....seneng shopping ya Arwen!

Turut berduka cita atas wafatnya eyang Arwen.

Gimana kabarnya papa dan mama?

 

post a comment